Gevonden, terug van weggeweest

Allereerst welkom!! Hier kan je je voorstellen en zien wie en wat er op het forum rond gaat. Laat zien wat voor motor je rijd en waarom je ons komt bezoeken.
Plaats reactie
Flathead

Gevonden, terug van weggeweest

Bericht door Flathead » 01 nov 2017, 17:13

Toen de vorige MotorVitamine verdween baalde ik flink. Omdat daarmee mijns inziens de meest nuttige technische informatie die maar op het net te vinden was over H-D verdwenen was. Maar gelukkig is het forum weer terug. Heb nog weer veel leesvoer in te halen.
Ik ga zeker kijken wat wat ik nog in mijn archief kan vinden om weer een deel van deze info op het net terug te plaatsen. En uiteraard te kijken wat er nog aan nieuwe info bijkomt.

JVA-Ecotech
Moderator

Re: Gevonden, terug van weggeweest

Bericht door JVA-Ecotech » 01 nov 2017, 17:50

Welkom Flat.
Ik miste je.

Leuk hé, die Tatro filmpjes.
Je wordt er wel niet wijzer van maar het houd je op de hoogte, hoe ze daar denken en doen.
Het gebrek aan kennis van techniek is schrikbarend.
Hij is wel de enige die wat durft te zeggen en commentaar levert op nog dommere opmerkingen.

admin
Beheerder
Contacteer:

Bericht door admin » 07 mar 2018, 13:01

Had me aangemeld op Facebook op shovelhead ans owners.

Leuke foto’s die langskomen maar info waar je maar weinig aan hebt of lachwekkend is...als je al wat langer op motorvitamine zit.
Wordt slimmer als je dealer

JVA-Ecotech
Moderator

Bericht door JVA-Ecotech » 07 mar 2018, 19:22

Je wordt er wel niet wijzer van maar het houd je op de hoogte, hoe ze daar denken en doen.
Het gebrek aan kennis van techniek is schrikbarend.

Keek regelmatig op de S&S site, maar dat is meer van verveling dan om er wijzer van te worden.
Op een enkeling opmerking na is het allemaal gezeur om niets.
Ene Frankenstein heeft het mij in een PB verteld dat ze de verkeerde opvoeding krijgen.
Na school is van gedachten veranderen niet meer mogelijk, ze leren om gehoorzaam te zijn en dat ze goed moeten luisteren naar hun meerderen.
Bijlagen
Goed luisteren en gehoorzaam zijn.jpg
Goed luisteren en gehoorzaam zijn.jpg (44.36 KiB) 312 keer bekeken

Plaats reactie